0 varer / kr0,00

Handelsbetingelser

Betaling
Uld & co. modtager betaling med kort og MobilePay.
Alle beløb er i DKK - danske kroner og er incl. moms.

Levering
Uld & co. afsender almindeligvis varer tirsdag og fredag. Ofte vil der også blive sendt pakker afsted på andre dage, men det lover vi ikke på forhånd. Vi afsender, med mindre andet er aftalt, med DAO. Du kan tjekke dit nærmeste pakkeleveringssted nederst på DAO's side. Betaling med MobilePay kan forlænge leveringstid med 1-2 dage.

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen, f.eks. forkert vask. Har du en reklamation over en vare, så kontakt os på uldogco@gmail.com eller tlf. 26854063, så vi kan finde en løsning. Ved reklamationssager dækker Uld & co. returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:
Uld & co.
Humlebækvej 16
3480 Fredensborg
Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt hos os. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren og varen skal sendes retur til os senest 14 dage efter. Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Meddelelsen skal gives pr. mail på uldogco@gmail.com. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret samt ordrenummer.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Vi modtager ikke garn retur, der har været strikket eller hæklet op.